• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do stopki

44 731 66 10

kleszczow@kleszczow.pl

Gmina Kleszczów

Gmina Kleszczów

  • O gminie
    • Solpark Kleszczów
    • Warto zobaczyć w gminie Kleszczów
    • Gmina Kleszczów z lotu ptaka
  • Aktualności
    • Bezpieczeństwo
    • Edukacja
    • Ekologia
    • Fundusze Europejskie
    • Inwestycje
    • Komunikacja autobusowa
    • Kultura
    • Ogłoszenia urzędowe
    • Organizacje pozarządowe
    • Ostrzeżenia pogodowe
    • Pomoc społeczna
    • Praca
    • Przedsiębiorczość
    • Rada Gminy
    • Rolnictwo
    • Solpark
    • Sport
    • Turystyka
    • Utrudnienia
    • Wiadomości
    • Wybory
    • Zdrowie
  • Urząd Gminy
    • Zakres działalności Urzędu Gminy Kleszczów
    • Fundusze zewnętrzne
    • Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
    • Informacja dla osób głuchoniemych oraz słabosłyszących
    • Informator Kleszczowski
    • Karta Dużej Rodziny
    • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
    • Opieka nad dziećmi w wieku do lat 3
    • Organizacje pozarządowe
    • Procedury
    • Profil Zaufany
    • System Zarządzania Jakością
    • Zarządzanie kryzysowe
  • Zdrowie
    • Promocja i profilaktyka zdrowotna
    • Kleszczowska Przychodnia Salus
    • Najczęściej zadawane pytania
  • Kultura
    • Gminny Ośrodek Kultury
    • Młodzieżowa Orkiestra Dęta
    • Chór Sonore
    • Gminna Biblioteka Publiczna
  • Edukacja
    • Przedszkola
    • Szkoły podstawowe
    • Zespół Szkół Ponadpodstawowych
  • Sport
    • Sport naszą pasją
    • LKS Omega Kleszczów
    • „Alfa” Kleszczów
    • Biegi długodystansowe
    • Red Bull 111 Megawatt Hard Enduro
  • Rada Gminy
  • BIP
  • Kontakt

Wymeldowanie z pobytu stałego

2019-09-25

Wymagane dokumenty

  • formularz zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego. Możesz też poprosić urzędnika, żeby wydrukował wypełniony formularz z systemu
  • dokument tożsamości: dowód osobisty albo paszport

Opłaty

Brak opłat

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy w Kleszczowie
ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów
tel.: 44 731 66 16
Pokój numer 7

Wymeldować możesz się również przez internet za pośrednictwem platformy ePUAP

Odpowiedzialny

Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
tel.: 44 731 66 16
Pokój numer 7

Termin odpowiedzi

Urzędnik wymelduje cię od razu po otrzymaniu twojego zgłoszenia.

Uwagi

Wymeldować się z pobytu stałego musi każdy, kto jest zameldowany na pobyt stały i wyprowadza się z tego miejsca.

Rodzic, opiekun prawny lub opiekun faktyczny wymeldowują z pobytu stałego osoby, które:

  • nie mają zdolności do czynności prawnych (osoby całkowicie ubezwłasnowolnione, dzieci do 13 lat),
  • mają ograniczoną zdolność do czynności prawnych (osoby częściowo ubezwłasnowolnione, dzieci w wieku od 13 do 18 lat).

Wymeldować się powinieneś najpóźniej w dniu, w którym wyprowadzasz się z miejsca zameldowania na pobyt stały. Możesz zrobić to podczas meldowania się w nowym miejscu pobytu. Urzędnik zamelduje cię wtedy w nowym miejscu i automatycznie wymelduje z poprzedniego.

Jeśli zgłosisz zgon w urzędzie stanu cywilnego – osoba zmarła zostanie automatycznie wymeldowana. Nie musisz oddzielnie zgłaszać wymeldowania tej osoby.

Możesz się wymeldować w urzędzie gminy, na terenie której:

  • masz meldunek na pobyt stały,
  • będziesz mieszkać — możesz się wymeldować automatycznie podczas meldowania się w nowym miejscu pobytu.

Informacje na tej stronie pochodzą z serwisu internetowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji .

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego
Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałegoPobierz

Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?

TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA

Administratorami są:Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27 – odpowiada za utrzymanie i rozwój rejestru PESEL,Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie (02-591) przy ul Stefana Batorego 5 – odpowiada za kształtowanie jednolitej polityki w zakresie realizacji obowiązków określonych w ustawie.

W zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji papierowej i innych zbiorach danych prowadzonych przez organ ewidencji ludności administratorem jest: Wójt Gminy Kleszczów, mający siedzibę w Kleszczowie (97-410) przy ul. Głównej 47.

DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA

Z administratorem – Ministrem Cyfryzacji można się skontaktować poprzez adres email iod@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Z administratorem – Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora.

Z administratorem – Wójtem Gminy Kleszczów można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora.

DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

Administrator – Minister Cyfryzacji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Administrator – Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mswia.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Administrator – Wójt Gminy Kleszczów wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@kleszczow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu:

  • zarejestrowania w związku z:
    • nadaniem lub zmianą numeru PESEL,
    • zmianą stanu cywilnego, imienia lub nazwiska, zgonem,
    • zmianą obywatelstwa,
    • wydaniem nowego dowodu osobistego lub paszportu,
    • zmianą dokumentu podróży cudzoziemca,
  • rejestracji obowiązku meldunkowego polegającego na:
    • zameldowaniu się w miejscu pobytu stałego lub czasowego,
    • wymeldowaniu się z miejsca pobytu stałego lub czasowego,
    • zgłoszeniu wyjazdu i powrotu z wyjazdu poza granice Polski
  • uzyskania przez Panią/Pana zaświadczenia o danych własnych zgromadzonych w rejestrze PESEL
  • usunięcia niezgodności w danych

Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie ustawy o ewidencji ludności.

ODBIORCY DANYCH

Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym, zgodnie z przepisami ustawy o ewidencji ludności podmiotom: służbom; organom administracji publicznej; sądom i prokuraturze; komornikom sądowym; państwowym i samorządowym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom – w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych; osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą w tym interes prawny; jednostkom organizacyjnym, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, jeżeli po wykorzystaniu dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli ustalić tożsamości osób, których dane dotyczą; innym osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu danych, pod warunkiem uzyskania zgody osób, których dane dotyczą określonych w odrębnych przepisach. Odbiorcą danych jest także Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w zakresie realizacji zadania udostępnienia Pani / Pana danych.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane w rejestrze PESEL będą przetwarzane bezterminowo.

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, a także danych osób, nad którymi sprawowana jest prawna opieka, np. danych dzieci.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Pani / Pana dane do rejestru PESEL wprowadzane są przez następujące organy:

  • kierownik urzędu stanu cywilnego sporządzający akt urodzenia, małżeństwa i zgonu oraz wprowadzający do tych aktów zmiany, a także wydający decyzję o zmianie imienia lub nazwiska,
  • organ gminy dokonujący rejestracji obowiązku meldunkowego,
  • organ gminy wydający lub unieważniający dowód osobisty,
  • wojewoda lub konsul RP wydający lub unieważniający paszport,
  • wojewoda lub minister właściwy do spraw wewnętrznych dokonujący zmian w zakresie nabycia lub utraty obywatelstwa polskiego.

INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

Obowiązek podania danych osobowych wynika z ustawy o ewidencji ludności.

Informator Kleszczowski

Ikonka - Geoportal

Eko Kleszczów

Transmisje sesji Rady Gminy Kleszczów

Komunikaty dla rolników

Gospodarka nieruchomościami

Przychodnia Salus

Zarządzanie kryzysowe

Opieka nad dziećmi do lat 3

Adoptuj psa

Organizacje pozarządowe

ikona ozdobna - stypendia gminne

Ikona ozdobna - fundusze zewnętrzne

Ikona ozdobna - Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów

Ikona ozdobna - Zainwestuj u nas

Footer

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy w Kleszczowie
ul. Główna 47
97-410 Kleszczów

44 731 66 10

kleszczow@kleszczow.pl

Godziny otwarcia

poniedziałek 7.30-15.30
wtorek 9.00-17.00
środa 7.30-15.30
czwartek 7.30-15.30
piątek 7.30-15.30

Copyright © 2023 Gmina Kleszczów. Przejdź do góry strony | Polityka prywatności | Deklaracja dostępności