• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do stopki

44 731 66 10

kleszczow@kleszczow.pl

Facebook

Gmina Kleszczów

Gmina Kleszczów

  • O gminie
    • Solpark Kleszczów
    • Warto zobaczyć w gminie Kleszczów
    • Gmina Kleszczów z lotu ptaka
    • Raport o stanie Gminy
  • Aktualności
    • Bezpieczeństwo
    • Edukacja
    • Ekologia
    • Fundusze Europejskie
    • Inwestycje
    • Komunikacja autobusowa
    • Kultura
    • Ogłoszenia urzędowe
    • Organizacje pozarządowe
    • Ostrzeżenia pogodowe
    • Pomoc społeczna
    • Praca
    • Przedsiębiorczość
    • Rada Gminy
    • Rolnictwo
    • Solpark
    • Sport
    • Turystyka
    • Utrudnienia
    • Wiadomości
    • Wybory
    • Zdrowie
  • Urząd Gminy
    • Zakres działalności Urzędu Gminy Kleszczów
    • Fundusze zewnętrzne
    • Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
    • Informacja dla osób głuchoniemych oraz słabosłyszących
    • Informator Kleszczowski
    • Karta Dużej Rodziny
    • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
    • Opieka nad dziećmi w wieku do lat 3
    • Organizacje pozarządowe
    • Procedury
    • Profil Zaufany
    • System Zarządzania Jakością
    • Zarządzanie kryzysowe
  • Zdrowie
    • Promocja i profilaktyka zdrowotna
    • Kleszczowska Przychodnia Salus
    • Najczęściej zadawane pytania
  • Kultura
    • Gminny Ośrodek Kultury
    • Młodzieżowa Orkiestra Dęta
    • Chór Sonore
    • Gminna Biblioteka Publiczna
  • Edukacja
    • Przedszkola
    • Szkoły podstawowe
    • Zespół Szkół Ponadpodstawowych
  • Sport
    • Sport naszą pasją
    • LKS Omega Kleszczów
    • „Alfa” Kleszczów
    • Biegi długodystansowe
    • Red Bull 111 Megawatt Hard Enduro
  • Rada Gminy
    • Interpelacje
    • Imienny wykaz głosowań
      • Kadencja 2024-2029
  • BIP
  • Kontakt

Narodowy Fundusz Zdrowia bada satysfakcję klientów

Narodowy Fundusz Zdrowia chce poznać opinię klientów na temat usług.

2024-04-29

Narodowy Fundusz Zdrowia chce poznać opinię klientów na temat usług. Chodzi o usługi, które NFZ oferuje w Salach Obsługi Klientów w Oddziałach Wojewódzkich NFZ oraz na bezpłatnej i całodobowej infolinii 800 190 590.

Badanie w Salach Obsługi Klientów polega na wypełnieniu anonimowych ankiet przez klientów, którzy korzystają z usług oferowanych przez oddział wojewódzki NFZ. Ankieta jest podzielona na dwie części. W pierwszej klient wskazuje, jak ważne są dla niego poszczególne aspekty obsługi, a później ocenia konkretną wizytę w oddziale NFZ.

Co oceniają klienci?

  • czas oczekiwania na obsługę, czas obsługi;
  • zaangażowanie pracownika, chęć do pomocy, uważne słuchanie, uprzejmość;
  • przekazywanie przez pracownika informacji w sposób jasny i zrozumiały;
  • przydatność udzielonych przez pracownika informacji;
  • łatwość dotarcia do oddziału;
  • oznakowanie wewnątrz budynku;
  • zapewnienie intymności/poufności podczas załatwiania sprawy;
  • dostępność miejsc siedzących dla osób oczekujących;
  • czy oddział wojewódzki NFZ jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
  • czy dany oddział wojewódzki NFZ jest dostosowany do potrzeb rodziców z dziećmi;
  • czy w pobliżu budynku łatwo jest znaleźć wolne miejsce parkingowe;
  • czy Pracownicy NFZ zrobili wszystko, aby pomóc mu w sprawie, z którą się do nich zwrócił.

Każdy klient może również skorzystać ze swobodnej wypowiedzi na temat tego, co należałoby zmienić w konkretnym oddziale wojewódzkim NFZ.

W przypadku rozmów z klientami infolinii NFZ badanie polega na przeprowadzaniu telefonicznych ankiet z osobami, które skorzystały z usług Telefonicznej Informacji Pacjenta NFZ i wyrazili zgodę na kontakt ankietera z firmy badawczej.

Ankieterzy najpierw zapytają, jak ważny dla klienta jest dany aspekt kontaktu z infolinią. Później klient oceni konkretną rozmowę.

Bezpłatna i całodobowa infolinia NFZ jest dostępna pod numerem 800 190 590. Z Telefoniczną Informacją Pacjenta można skontaktować się telefonicznie, wysyłając wiadomość e-mailową lub porozmawiać przez czat z konsultantem. Specjalnie dla osób z niepełnosprawnościami działa również czat z tłumaczem języka migowego.

W 2023 r. konsultanci infolinii NFZ odebrali 1,5 mln połączeń. Sale Obsługi Klientów są w każdym z 16. oddziałów wojewódzkim NFZ. W ubiegłym roku odwiedziło je ponad 1,7 mln osób.

Informator Kleszczowski

Fundusz sołecki

Ikona dekoracyjna kierująca na stronę SMS Alert

Eko Kleszczów

Transmisje sesji Rady Gminy Kleszczów

Komunikaty dla rolników

Gospodarka nieruchomościami

Przychodnia Salus

Zarządzanie kryzysowe

Opieka nad dziećmi do lat 3

Adoptuj psa

Organizacje pozarządowe

ikona ozdobna - stypendia gminne

Ikona ozdobna - fundusze zewnętrzne

Ikona ozdobna - Patronat Wójta Gminy Kleszczów

Ikona ozdobna - Zainwestuj u nas

Pomagam Ukrainie

Film promocyjny - Kleszczów – gmina dobra do życia

Ikona dekoracyjna kierująca na strony internetowe dotyczące interpelacji

Ikona dekoracyjna kierująca na strony internetowe dotyczące łowiectwa

Ikonka - Geoportal

Footer

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy w Kleszczowie
ul. Główna 47
97-410 Kleszczów

44 731 66 10

kleszczow@kleszczow.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej

Godziny otwarcia

poniedziałek 7.30-15.30
wtorek 9.00-17.00
środa 7.30-15.30
czwartek 7.30-15.30
piątek 7.30-15.30

Copyright © 2025 Gmina Kleszczów. Przejdź do góry strony | Polityka prywatności | Deklaracja dostępności