• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do stopki

44 731 66 10

kleszczow@kleszczow.pl

Facebook

Gmina Kleszczów

Gmina Kleszczów

  • O gminie
    • Solpark Kleszczów
    • Warto zobaczyć w gminie Kleszczów
    • Gmina Kleszczów z lotu ptaka
    • Raport o stanie Gminy
  • Aktualności
    • Bezpieczeństwo
    • Edukacja
    • Ekologia
    • Fundusze Europejskie
    • Inwestycje
    • Komunikacja autobusowa
    • Kultura
    • Ogłoszenia urzędowe
    • Organizacje pozarządowe
    • Ostrzeżenia pogodowe
    • Pomoc społeczna
    • Praca
    • Przedsiębiorczość
    • Rada Gminy
    • Rolnictwo
    • Solpark
    • Sport
    • Turystyka
    • Utrudnienia
    • Wiadomości
    • Wybory
    • Zdrowie
  • Urząd Gminy
    • Zakres działalności Urzędu Gminy Kleszczów
    • Fundusze zewnętrzne
    • Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
    • Informacja dla osób głuchoniemych oraz słabosłyszących
    • Informator Kleszczowski
    • Karta Dużej Rodziny
    • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
    • Opieka nad dziećmi w wieku do lat 3
    • Organizacje pozarządowe
    • Procedury
    • Profil Zaufany
    • System Zarządzania Jakością
    • Zarządzanie kryzysowe
  • Zdrowie
    • Promocja i profilaktyka zdrowotna
    • Kleszczowska Przychodnia Salus
    • Najczęściej zadawane pytania
  • Kultura
    • Gminny Ośrodek Kultury
    • Młodzieżowa Orkiestra Dęta
    • Chór Sonore
    • Gminna Biblioteka Publiczna
  • Edukacja
    • Przedszkola
    • Szkoły podstawowe
    • Zespół Szkół Ponadpodstawowych
  • Sport
    • Sport naszą pasją
    • LKS Omega Kleszczów
    • „Alfa” Kleszczów
    • Biegi długodystansowe
    • Red Bull 111 Megawatt Hard Enduro
  • Rada Gminy
    • Interpelacje
    • Imienny wykaz głosowań
      • Kadencja 2024-2029
  • BIP
  • Kontakt

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy dłuższy niż 3 miesiące

2019-09-25

Wymagane dokumenty

  • jeśli jesteś właścicielem lub masz inny tytuł prawny do mieszkania, w którym chcesz się zameldować – przynieś:
    • JEDEN z następujących dokumentów, który to potwierdzi, na przykład:
      • umowa cywilnoprawna, na przykład umowa najmu,
      • odpis z księgi wieczystej albo wyciąg z działów I i II księgi wieczystej
      • decyzja administracyjna,
      • orzeczenie sądu,
    • formularz zgłoszenia pobytu stałego lub formularz zgłoszenia pobytu czasowego. Możesz też poprosić urzędnika, żeby wydrukował wypełniony formularz z systemu,
    • dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport,
  • jeśli NIE jesteś właścicielem i nie masz też innego tytułu prawnego do mieszkania, w którym chcesz się zameldować – przynieś:
    • dokument, który potwierdza tytuł prawny do mieszkania właściciela lub innego podmiotu,
    • formularz zgłoszenia pobytu stałego lub formularz zgłoszenia pobytu czasowego. Możesz też poprosić urzędnika, żeby wydrukował wypełniony formularz z systemu,
    • dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport.

Na formularzu zgłoszenia twojego pobytu musi się podpisać i potwierdzić twój pobyt właściciel lub inny podmiot, który ma tytuł prawny do mieszkania.

Opłaty

Usługa zameldowania jest bezpłatna.

Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu:

  • na pobyt stały — jest bezpłatne,
  • na pobyt czasowy — kosztuje 17 zł.

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy w Kleszczowie
ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów
tel.: 44 731 66 16
Pokój numer 7

Zameldować możesz się również przez internet za pośrednictwem platformy ePUAP

Odpowiedzialny

Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
tel.: 44 731 66 16
Pokój numer 7

Termin odpowiedzi

Niezwłocznie – w chwili przyjęcia przez organ gminy zgłoszenia meldunkowego.

Uwagi

Zameldować możesz się

  • najpóźniej w 30. dniu od przybycia do miejsca zamieszkania,
  • jeśli mieszkasz na stałe pod konkretnym adresem – zamelduj się na pobyt stały,
  • jeśli mieszkasz tymczasowo pod innym adresem niż adres twojego zameldowania i będziesz tam mieszkać dłużej niż 3 miesiące (ale nie chcesz zmieniać obecnego adresu zameldowania) – zamelduj się tam na pobyt czasowy.
    Równocześnie możesz mieć jedno miejsce pobytu stałego i jedno miejsce pobytu czasowego.

Jeśli jesteś obywatelem Polski i twoje dziecko urodziło się w Polsce – kierownik urzędu stanu cywilnego, który sporządził akt urodzenia, z urzędu zamelduje twoje dziecko.

Jeśli nie masz numeru PESEL (bo na przykład twój wyjazd za granicę nastąpił przed 1979 rokiem) – podczas meldowania urzędnik nada ci numer PESEL.

Rodzic, opiekun prawny lub opiekun faktyczny meldują osoby, które:

  • nie mają zdolności do czynności prawnych (osoby całkowicie ubezwłasnowolnione, dzieci do 13 lat),
  • mają ograniczoną zdolność do czynności prawnych (osoby częściowo ubezwłasnowolnione, dzieci w wieku od 13 do 18 lat).

Informacje na tej stronie pochodzą z serwisu internetowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji .

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego

Pliki do pobrania

Zgłoszenie pobytu stałegoPobierz
Zgłoszenie pobytu czasowegoPobierz

Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?

TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA

Administratorami są:Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27 – odpowiada za utrzymanie i rozwój rejestru PESEL,Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie (02-591) przy ul Stefana Batorego 5 – odpowiada za kształtowanie jednolitej polityki w zakresie realizacji obowiązków określonych w ustawie.

W zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji papierowej i innych zbiorach danych prowadzonych przez organ ewidencji ludności administratorem jest: Wójt Gminy Kleszczów, mający siedzibę w Kleszczowie (97-410) przy ul. Głównej 47.

DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA

Z administratorem – Ministrem Cyfryzacji można się skontaktować poprzez adres email iod@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Z administratorem – Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora.

Z administratorem – Wójtem Gminy Kleszczów można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora.

DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

Administrator – Minister Cyfryzacji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Administrator – Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mswia.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Administrator – Wójt Gminy Kleszczów wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@kleszczow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu:

  • zarejestrowania w związku z:
    • nadaniem lub zmianą numeru PESEL,
    • zmianą stanu cywilnego, imienia lub nazwiska, zgonem,
    • zmianą obywatelstwa,
    • wydaniem nowego dowodu osobistego lub paszportu,
    • zmianą dokumentu podróży cudzoziemca,
  • rejestracji obowiązku meldunkowego polegającego na:
    • zameldowaniu się w miejscu pobytu stałego lub czasowego,
    • wymeldowaniu się z miejsca pobytu stałego lub czasowego,
    • zgłoszeniu wyjazdu i powrotu z wyjazdu poza granice Polski
  • uzyskania przez Panią/Pana zaświadczenia o danych własnych zgromadzonych w rejestrze PESEL
  • usunięcia niezgodności w danych

Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie ustawy o ewidencji ludności.

ODBIORCY DANYCH

Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym, zgodnie z przepisami ustawy o ewidencji ludności podmiotom: służbom; organom administracji publicznej; sądom i prokuraturze; komornikom sądowym; państwowym i samorządowym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom – w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych; osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą w tym interes prawny; jednostkom organizacyjnym, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, jeżeli po wykorzystaniu dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli ustalić tożsamości osób, których dane dotyczą; innym osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu danych, pod warunkiem uzyskania zgody osób, których dane dotyczą określonych w odrębnych przepisach. Odbiorcą danych jest także Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w zakresie realizacji zadania udostępnienia Pani / Pana danych.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane w rejestrze PESEL będą przetwarzane bezterminowo.

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, a także danych osób, nad którymi sprawowana jest prawna opieka, np. danych dzieci.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Pani / Pana dane do rejestru PESEL wprowadzane są przez następujące organy:

  • kierownik urzędu stanu cywilnego sporządzający akt urodzenia, małżeństwa i zgonu oraz wprowadzający do tych aktów zmiany, a także wydający decyzję o zmianie imienia lub nazwiska,
  • organ gminy dokonujący rejestracji obowiązku meldunkowego,
  • organ gminy wydający lub unieważniający dowód osobisty,
  • wojewoda lub konsul RP wydający lub unieważniający paszport,
  • wojewoda lub minister właściwy do spraw wewnętrznych dokonujący zmian w zakresie nabycia lub utraty obywatelstwa polskiego.

INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

Obowiązek podania danych osobowych wynika z ustawy o ewidencji ludności.

Informator Kleszczowski

Fundusz sołecki

Ikona dekoracyjna kierująca na stronę SMS Alert

Eko Kleszczów

Transmisje sesji Rady Gminy Kleszczów

Komunikaty dla rolników

Gospodarka nieruchomościami

Przychodnia Salus

Zarządzanie kryzysowe

Opieka nad dziećmi do lat 3

Adoptuj psa

Organizacje pozarządowe

ikona ozdobna - stypendia gminne

Ikona ozdobna - fundusze zewnętrzne

Ikona ozdobna - Patronat Wójta Gminy Kleszczów

Ikona ozdobna - Zainwestuj u nas

Pomagam Ukrainie

Film promocyjny - Kleszczów – gmina dobra do życia

Ikona dekoracyjna kierująca na strony internetowe dotyczące interpelacji

Ikona dekoracyjna kierująca na strony internetowe dotyczące łowiectwa

Ikonka - Geoportal

Footer

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy w Kleszczowie
ul. Główna 47
97-410 Kleszczów

44 731 66 10

kleszczow@kleszczow.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej

Godziny otwarcia

poniedziałek 7.30-15.30
wtorek 9.00-17.00
środa 7.30-15.30
czwartek 7.30-15.30
piątek 7.30-15.30

Copyright © 2025 Gmina Kleszczów. Przejdź do góry strony | Polityka prywatności | Deklaracja dostępności